POLITIKA JAKOSTI FIRMY
Aby společnost plnila požadavky a očekávání zákazníka, dosáhla jeho úplné důvěry a zajistila tak další existenci a rozvoj společnosti, přijímá vedení společnosti následující politiku jakosti:
- udržet stabilní pracovní kolektiv s cílem zvyšovat kvalitu poskytovaných skladovacích služeb.
- na základě přesné identifikace potřeb zákazníka se snažit jednotlivé požadavky transformovat do interních procesů firmy a vytvářet tak služby s co nejvyšší mírou spokojenosti.
- poskytovat skladovací služby a pronájmy tak, aby byly splněny nejen všechny specifikované požadavky zákazníka, ale i technické, ekonomické a provozní požadavky na prováděné skladovací služby a jejich výsledky, požadavky relevantních předpisů v oblasti bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí.
- sledovat a hodnotit vstupy od dodavatelů, neboť naše služby a dodávání zboží mohou být jen tak kvalitní jako prvky, které do systému vstupují.
- snažit se o vytvoření důvěry zákazníka tak, aby jméno společnosti bylo zárukou jakosti a rychlosti.
K tomu přijímá vedení firmy tyto závazky:
- udržovat a zlepšovat zavedený systém jakosti splňující požadavky ČSN EN ISO 9001
- dodržovat legislativní požadavky vztahující se k realizovaným skladovacím činnostem včetně požadavků na ochranu životního prostředí, bezpečnost práce a požární ochrany a požadavků na zajištění ochrany osobních údajů
- seznamovat průběžně pracovníky s aktuálními záměry vedení společnosti v oblasti jakosti a zlepšování tak, aby znali svůj podíl na jakosti výsledků práce
Schváleno ve vedení splečnosti dne 3.6.2025